ΠΕΝΘΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (17χιλιάδες 1090-2013 )

ΠΕΝΘΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (17χιλιάδες 1990-2013 )

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

ΝΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΕ Ο ΟΡΓΟΥΕΛ

Αφεντικά δεν είχαμε, αλλά αποκτήσαμε!

Φιλονόη εκ του Πόντου


Τα μάθατε τα νέα σίγουρα….

Η κυβέρνησις ετοιμάζει νομοσχέδιο για να μας ….κομματιάζη!

Μετα θάνατον βέβαια, αλλά θα μας κομματιάζη!

Παγκόσμιος πρωτοτυπία! Ούτε στο σώμα μας δεν έχουμε δικαίωμα! Η αυτοδιαχείρισις καταργείται!

Και τι να το κάνω τό σώμα όταν θα είμαι νεκρός, θα ερωτήσουν κάποιοι!
Πολύ σωστά! Τί;

Δεν έχω όμως το δικαίωμα ως ζωντανός να αποφασίσω μόνος μου, δίχως να θεωρούνται κάποια πράγματα ως δεδομένα; Γιατί προκαταβάλουν κάποιοι τις δικές μου ή των συγγενών μου επιθυμίες;

Το σώμα μου, γα όσο ζω μου ανήκει! Κι όταν πεθάνω τώρα πια θέλω να το φάνε τα σκουλήκια ή οι φλόγες! Με το ζόρι δότης οργάνων εγώ δεν γίνομαι!

Είχα πράγματι την πρόθεσι να γίνω! Τώρα, με τις κουδουνίστρες που έχουμε, δεν πρόκειται να γίνω ΠΟΤΕ!!!

Αααα…. Να μην το ξεχάσω. Εφ’ όσον μόνον ενήλικες μπορούν να επιλέξουν εγγράφως την μη χρήσι του σώματός τους για μεταμοσχεύσεις, τα παιδια έως 18 ετών ανήκουν αποκλειστικώς στην κυβέρνησι του κουδουνιστορμΠΑτΣΟΚ! Κουνήστε μωρε τα κεφάλια σας!!! Να ακούσουμε πόσα κουδούνια έχετε μέσα! Ηλίθιοι!

Άκου πράγματα! Να πρέπη ν
δηλώσω πως δεν τους επιτρέπω να με κομματιάσουν!!

Μην τολμήσετε! Κουδουνίστρες! Και πολύ περισσότερο, μην τολμήσετε να πειράξετε παιδιά! Ανεγκέφαλοι!

Δουλειά δεν είχαμε, αλλά με τους κουδουνισμένους τώρα αποκτήσαμε…

Φιλονόη.


http://filologos10.wordpress.com/2011/04/02/9-17/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου